Odwiedzin

sobota, 17 listopada 2012

Muffinki z nutellą

W sobotnie popołudnie weszło mi w nawyk pieczenie ciast i babeczek lub wymyślanie innych słodkości.
Ponieważ miałam trochę nutelli, którą jemy już jakiś czas, stwierdziłam że to najwyższy czas się jej do końca pozbyć, więc zdecydowałam się na upieczenie babeczek z jej głównym udziałem.

Składniki:

170 dag miękkiego masła
1/2 szklanki cukru lub cukru pudru
3 jajka
aromat waniliowy
1 i 1/2 szklanki mąki pszennej
2 łyżeczki proszku do pieczenia
nutella 


Przygotowanie:

Masło utrzeć na puszystą masę wra z cukrem.
Dodać powoli po jajku i aromat.
Mąkę wymieszać z proszkiem i połączyć z masą.
Papilotki, wypełnić masą do 2/3 wysokości.
Na każdą babeczkę położyć po 1/2 łyżki nutelli i patyczkiem połączyć robiąc fantazyjne kształty.
Piec muffinki 20 min w temp. 180 stopni.

Smacznego :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz