Odwiedzin

niedziela, 5 czerwca 2016

Sernik jaglany z nuta kokosową


Spróbować musiałam i się skusiłam, wynik, zdrowy i smaczny sernik, ale uwaga nie da się go zjeść w większej ilości niż jeden kawałek.

Składniki:

szklanka kaszy jaglanej
2 i 1/2 szklanki mleka
1/2 szklanki cukru
puszka mleka kokosowego
1/2 szklanki wiórków kokosowych
4 łyżki soku z cytryny

Przygotowanie:

Kaszę przelewamy wrzątkiem i gotujemy w mleku do miękkości, ja pod koniec gotowania gdy kasza wciągnie wiekszość mleka, odstawiam ją z ognia i przykrywam aż wystygnie.
Do kasy dodajemy cukier, sok z cytryny, mleko kokosowe ale cześć bez wody i blendujemy.
Forme do tortu, ja mialam 22 cm, wysmarować masłem, obsypać wiórkami.
Do ciasta dodajemy wiórki kokosowe, mieszamy i wylewamy do tortownicy.
Pieczemy 50 min w temp. 180 stopni góra i dół.

Smacznego :)

2 komentarze:

  1. Jagielnik jest przepyszny. Uwielbiam, ale przyznaję, że nie robiłam na mleku kokosowym, ale zwykłym. Następnym razem wezmę kokosowe, bardziej podkreśli ulubiony kokos. Czasami fajnie jak nasyci nas jeden kawałek deseru. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń